3 Augustus - A lazy Sunday in Miami: the red code - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Fam. Schoute - WaarBenJij.nu 3 Augustus - A lazy Sunday in Miami: the red code - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Fam. Schoute - WaarBenJij.nu

3 Augustus - A lazy Sunday in Miami: the red code

Door: Rosella

Blijf op de hoogte en volg Fam. Schoute

03 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

De enige dag dat we van onszelf helemaal niets hoeven is vandaag aangebroken! En de omgeving is er naar: een hotel met prachtige tuin én zwembad en de Atlantische Oceaan met wit zandstrand, ligbedjes en parasols er net achter! We zouden lekker uitslapen, rustig ontbijten en dan zouden Annemiek en Rosella echt gaan uitrusten, dat wil zeggen naar het strand, en Roos en Frans de haven met gigantische cruiseschepen gaan verkennen. We slapen inderdaad allemaal tot half 10 uit (Roos & Annemiek hebben gisteravond meteen van de vrijheid van een eigen suite met grote TV gebruik gemaakt en lekker lang film gekeken!). Echter, als we de gordijnen openen, moeten we even slikken; de lucht zit vol donkere wolken en de voorspellingen zijn niet echt bemoedigend, storm en 'showers'. Zo zie je dat je alles kunt plannen, behalve....... Dan maar heel rustig ontbijten op het overdekte terras van het hotel en hopen dat de zon alsnog komt! Maar dat is helaas niet zo! Het gaat hard waaien en als Roos en Rosella even op het strand gaan kijken hangt er een dubbele rode vlag op de strandhuisjes. Code rood dus en dat betekent dat niemand het water in mag. Ook is het personeel van de verschillende hotels bezig om alle ligstoelen en parasols, die ze 's ochtends blijkbaar toch allemaal hebben klaar gezet, weer op te ruimen! Vlak daarna regent het ook even lekker door! Dan maar even lekker relaxen op de kamer! 's Middags shoppen we wat in Lincoln Street (nu heeft ook Frans nieuwe schoenen, net als Roos & Annemiek!) en tegen het eind van de middag lijkt het zowaar wat op te klaren. Frans en Rosella duiken nog even lekker de zee in. Het water heeft een heerlijke temperatuur en de golven zijn lekker hoog, dus gaaf om overheen te springen! Roos en Annemiek kunnen niet loskomen van het Kim Kadashian spel op de mobiel en laten de zee voor wat ie is. ;) 's Avonds eten we weer gezellig aan de Lincoln Street en laten we Roos en Annemiek de gekkigheid van Ocean Drive zien, waarbij we onderweg ook nog Espanol Way aandoen, weer een ander maar heel gezellig stuk van Miami South Beach (SoBe). Helaas is dit al weer onze laatste avond hier! Maar we kijken ook weer uit naar ons bezoek aan de Keys van morgen!