6 Augustus - Naar huis! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Fam. Schoute - WaarBenJij.nu 6 Augustus - Naar huis! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Fam. Schoute - WaarBenJij.nu

6 Augustus - Naar huis!

Door: Rosella

Blijf op de hoogte en volg Fam. Schoute

08 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

Ook vanochtend worden we weer met stralend weer wakker! We ontbijten lekker in het hotel en mogen nog tot 12 uur op onze kamer blijven. We beginnen met een hele grote opruimactie! Op de één of andere manier hadden we de laatste week naast onze 2 handbagagekoffers, 2 handtassen, 1 rugzak, 3 koffers én onze fantastische koelbox, heel veel extra tasjes verzameld (met nieuwe schoenen, losse oude schoenen, kado's M&M shop en Coca cola store, eten, warme kleren (waarvoor??) en losse vieze wastassen). Deze moeten vanochtend dus weer in de tassen/koffers verdwijnen die we mee mogen nemen in het vliegtuig én ze mogen niet het maximale gewicht overschrijden! We reorganiseren en wegen totdat het allemaal klopt! Om elf uur zijn we klaar! Rosella en Frans besluiten nog een rondje Coral Gable te doen. En inderdaad, het is net Andalusië waar je doorheen loopt! Echte Spaanse huizen en lanen met palmbomen. Heel karakteristiek zijn ook de Banyan bomen (dikke bomen met veel wortels boven de grond). Ook de stilte is opvallend, je ziet alleen af en toe de tuinman aan het werk! Aan de auto's te zien (verschillende porches gezien!) is het wel een gegoede wijk van Miami! Terug op de kamer nemen we afscheid van onze super coolbox en helaas kunnen we ook de Arizona (Amerikaanse icetea) niet meenemen! Op naar het vliegveld, eerst voor het inleveren van onze fantastische auto! Wat heeft ie het goed gedaan deze vakantie (en natuurlijk ook een compliment voor de chauffeur!). Het inleveren gaat voorspoedig! We hebben 1 puntertje (Frans heeft in Orlando, ondanks achteruitrijcamera, toch heel even een FedEx wagen geraakt!), maar dat valt gelukkig onder de verzekering! Dan kunnen we met de MIA Mover naar de vertrekhal. We zouden in Atlanta een tussenlanding maken, maar het blijkt dat we toch moeten overstappen. Als we zouden landen, zou de boarding van het vliegtuig naar Amsterdam al beginnen! Dat wordt spannend, zeker als het vliegtuig een half uur te laat uit Miami vertrekt! Maar gelukkig duurt de vlucht naar Atlanta geen 2 uur, maar 1,5 uur, dus we kunnen het vliegtuig naar Amsterdam gewoon halen! We blijken wel alle vier op verschillende plekken in het vliegtuig te zitten! Roos kan nog met iemand ruilen vlak bij Frans, maar Annemiek en Rosella hebben pech! Ze zitten een paar rijen van elkaar en beiden in het midden, dus als ze eruit willen moeten ze telkens de buurman/vrouw wakker maken! Maar ja, het is niet anders! Gelukkig gaat de vlucht voorspoedig en komen we een uur eerder aan op Schiphol dan gepland! Alleen heeft Schiphol daar niet op gerekend en is onze gate nog bezet! Na 3 kwartier wachten mogen we toch naar binnen! Snel de koffers ophalen en Edwin bellen, die komt ons lekker met onze eigen auto (die we in Amstelveen geparkeerd hadden) ophalen. Na een goede kop koffie rijden we 'nog even' naar Nijmegen. Even langs Oma rijden en dan zo lang mogelijk opblijven om weer in het nieuwe ritme te komen! En vanaf morgen aan de hand van onze foto's herinneringen ophalen, want wat hebben we een mooie reis gehad!!! Bij deze willen vooral Carl, Hanneke en natuurlijk Oma bedanken voor alle goede zorgen tijdens onze afwezigheid! Fantastisch dat jullie dit voor ons hebben willen doen! En Roos en Annemiek, jullie waren super reispartners! We hebben het heel gezellig gehad, ondanks dat we voor jullie doen vaak ontzettend vroeg op moesten! Heel mooi ook dat het jullie gelukt is om zelfs papa volledig te updaten wat betreft de huidige top 40 muziek! Hopelijk kunnen we nog eens zo'n mooie reis maken met z'n vieren!!!